06 September 2010

Decided....


keputusan yang akan dibuat perlulah dipikir panjang,
tambah lagi kalo benda tu sangat penting,
membeli rumah aku rasa sangat penting,
x nak jadi org yang ketinggalan,

rumah sewa bukan hak kita,
rumah kuarters pun sama,
bila2 pon leh kena halau,

jauh di fikiran,
aku mengenangkan aku telah mempunyai keluarga,
kalau jadi apa2 kat aku,
apa yang aku akan tinggalkan pada anak bini aku,

bila ada rumah,
sekurangnya ada tempat tinggal,
xperlu lagi mmenumpang hak org,

di usia ini,
di tahap ini,
di kemampuan ini,
aku harus menghadiahkan diri aku,
apa yang aku impikan..
3 buah rumah di usia 32 tahun nanti..

aku hanya perlukan sedikit sokongan..
supaya tidak keseorangan dalam tindakan..
lebih baik bermula, daripada tidak berbuat apa2..

No comments:

Post a Comment